KLANTENSERVICE

Heeft u vragen, opmerkingen of tips?
Ons persooneel staat 7 dagen per week klaar om u te woord te staan!
Mail naar: webshop@attraction.nl
of bel naar: 010 - 4133000

Bekijk onze contact gegevens en openingstijden op onze contact pagina.
 

Klachten pagina
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Mail naar: webshop@attraction
Bel naar: 010-4133000
Post adres: Witte de Withstraat 57 3012BM Rotterdam

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar RSI The Attraction bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
 

Veilig betalen
Bij RSI The Attraction kun je betalen met de volgende betalingsmethoden:

iDEAL
Visa
Mastercard
Bankoverboeking

Afterpay

Op dit moment is het nog niet mogelijk om online te betalen met RSI The Attraction cadeaupassen.
RSI The Attraction werkt samen met Multisafepay. Multisafepay is een betaal service, deze verwerken onze betalingen.

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland)
AfterPay voert voor www.RSI.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij www.RSI.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 200,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 400,- .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Terugbetaling
Om de kans op fraude zo klein mogelijk te houden wordt geld altijd terugbetaald via het betaalmiddel dat online gebruikt is. Dus wanneer je met creditcard betaald hebt, zie je op de volgende factuur van je creditcard het bedrag teruggestort. Als je met iDEAL hebt betaald wordt het geld teruggestort op je bankrekening. We geven geen contant geld terug.